Witajcie!
Zauważyłem u siebie dziwną rzecz
Mam zakodowane przez dealera doświetlanie zakrętów halogenami. Działa wsio tak jak należy, ale..............wczoraj w nocy parkowałem tyłem - włącznik świateł w pozycji AUTO i ku mojemu zdziwieniu po włączeniu wstecznego włączają się oba halogeny .
Pytanie po co??
Czy u Was jest tak samo :?: :?: czy to jakiś błąd w kodowaniu :?:
Tylko dlaczego z przodu z a nie z tyłu :?: :?: :?:
Bo z tyłu nie ma halogenów 1
Sorry, nie mam zamiaru śmiecić. Prawdopodobnie wynika to właśnie z kodowania, możliwe że inaczej się nie da tego ustawić. A to, że parkujesz tyłem nie znaczy, że nie potrzebujesz wiedzieć co się dzieje z przodu auta.
Nie wiem czy tak powinno byc ale wydaje sie miec to jakis sens - czesto przy parkowaniu tylem trzeba uwazac na przod wiec wieksze doswietlenie obszaru z przodu i po bokach moze byc pozyteczne.
parkowałem tyłem - włącznik świateł w pozycji AUTO i ku mojemu zdziwieniu po włączeniu wstecznego włączają się oba halogeny .
Czy u Was jest tak samo :?: :?: czy to jakiś błąd w kodowaniu :?:
Pozdrawiam
Mozna to wylaczyc, jest to cornering podczas wlaczenia biegu wstecznego.
W FL (O2, Fabia, YETI, SUPERB2) tak to działa i tak ma być (jest to poprawne działanie). Można to wyłączyć VCDS'em (tak samo jak można włączyć bądź wyłączyć załączanie się kornerów przy włączonym kierunkowskazie).
W normalnej O2 nie da się włączyć cornerów podczas cofania (czego bardzo żałuję ).
No to tylko powód do radości. Łatwiej obserwuje się gdzie przy cofaniu i skręcaniu podąża "nosek".
Szkoda, że w przedliftowej się nie da aktywować włączenia obu cornerów po wrzuceniu wstecznego. Czy jest to absolutnie pewna informacja :?: Temat przerabiałem już w aucie innej marki z cornerami wbudowanymi w reflektory główne (Vectra C FL) i też niemożliwe okazało się ich aktywowanie na biegu wstecznym - po prostu niektóre auta mają lepsze cornery, a niektóre gorsze
Komentarz